Minden vezető rengeteg energiát fordít arra, hogy cégének ügyei rendben menjenek. Legyen az kisvállalkozás, vagy nagyobb cég, a vezetők hosszú órákat töltenek azzal, hogy minden ügyviteli feladatot megoldjanak.

Mi ebben segítünk: levesszük az Ön válláról a terhet, nem kell többet a napi adminisztrációval foglalkoznia. Hatékonyabbá és ezzel olcsóbbá tesszük a szervezet ügyviteli folyamatait, elvégezzük az adminisztrációs feladatokat, így Önnek sokkal több ideje marad arra, ami az üzletben igazán fontos: fejlesztés, üzletépítés, értékesítés.

Virtuális menedzserek vagyunk. Virtuálisak, mert nem látszunk a külvilág felé, hanem a vezető árnyékában dolgozunk, teljes diszkréció mellett, a háttérben segítjük őt a napi menedzseri feladatok hatékonyabb elvégzésében.

Így dolgozunk

A Virtual Management szolgáltatás folyamata 5 lépésből áll.

1

kapcsolatfelvétel

Ügyfeleink telefonon vagy elektronikusan is felvehetik velünk a kapcsolatot. Ezután egyeztetjük a személyes találkozó időpontját.

2

felmérés

Titoktartási szerződést kötünk, és a személyes találkozón megismerjük az ügyfelünk cégének vagy vállalkozásának adminisztrációs/ügyviteli jellegzetességeit, helyzetét, problémáját, kihívásait, változtatási igényeit.

3

megoldás kidolgozása

Kidolgozzuk a személyre szabott megoldást: milyen módszerekkel, milyen eszközökkel, és milyen erőforrásigénnyel tehető gyorsabbá, hatékonyabbá és olcsóbbá az ügyviteli tevékenysége. Partnereink közül olyan munkajogász, könyvelő és más szakembereket is bevonunk a megoldás kidolgozásába, akik speciális tapasztalatokkal rendelkeznek.

4

munka megkezdése

Prezentáljuk az ügyfélnek a megoldási javaslatunkat, egyeztetjük annak minden részletét, és annak elfogadása után azonnal meg is kezdjük a szolgáltatást.

5

folyamatos értékelés

Rendszeresen - alapesetben havonta - az ügyféllel együtt részletesen értékeljük a tapasztalatokat, kijelöljük a következő időszak legfontosabb céljait, és azok elérésének részletes módszereit.